Bihåleinflammation och täppt näsborre

20120910-221114.jpg

En stressig vecka och en fullspäckad helg har visat mig att min kropp inte klarar vad som helst!

Blir gammal i förtid!

Jag vaknade ett flertal gånger under natten till måndagen med ont i halsen, svårt att andas och svårt att svälja. Usch, min sömn blev förstörd.

På morgonen när jag faktiskt behövde gå upp var det inte mycket bättre, förkyld och ont i huvudet.

Under dagen värker mina bihålor. Jag åkte till Västerås fram till lunch för att studera lite, det var planerat att jag skulle vara där till eftermiddagen men som jag kände var det inte möjligt att stanna kvar längre.

Direkt hem till sängen, åt lite lunch samtidigt som jag kollade någon serie. Sedan fortsatte det i några timmar tills mamma kom hem och gjorde mat.

Nu måste jag sova samtidigt som jag får akupunktur, för imorgon är det en tre timmars föreläsning, dock är ämnet Statistik roligt men blir jobbigt att sitta still.

Kommentera

