Försvunnen under helgen

Jag har märkt att jag ibland kan vara lite oaktiv under helgerna, kanske för att jag lägger ifrån mobilen. Undviker att öppna datorn och tar det bara lugnt. Eller som den här helgen, det blev mycket!

I fredags följde jag med Cristian på en slags återförening med gamla vänner. Det var lite tjejer där så det var helt okej att jag följde med. Jag hörde så många gamla historier om deras galna påhitt när de var yngre, dem ena saken galnare än den andra.

I lördags var det ett möte på Munktell Science Park. Detta möte handlade om ett nytt köpcentrum som ska byggas och vi är intresserade av vad dem håller på med.

Lördagkväll var jag och Cristian på en danssamling på Studiefrämjandet där de utövar chilensk folkdans. Alla där hade redan dansar queca förut men dem fick lära mig lite i taget samtidigt som dem tränade på danser som de ska visa upp sista helgen i september.

Efteråt gick jag hem till mina föräldrar medan Cristian och hans vän Juane gick hem till Cristian. Efter några timmar gick även jag hem till Cristian och åt pt lite plus kollade en film innan jag kände att det var dags att lägga sig.

Snacka om att ser var tufft att ta sig upp på morgonen. Söndagen bjöd på ett spännande och lärorikt möte på Hälsokuren, vi hade bjudit in några vänner och bekanta för att gå igenom olika produkter, lät dem presentera sådant dem gillade och lät dem ställa frågor. Kändes verkligen trevligt att sitta runt bordet och prata, vid 12 kom lunch och även då fortsatte snacket! Roligt att alla gick därifrån nöjda och glada!

Kommentera

