Hur ser jag ut?

Hade jag varit i skogen hade jag inte tänkt på hur jag klär mig när jag ska ut med hunden, men i Eskilstuna är chansen ännu större att man träffar på någon man känner. Dock orkade jag inte tänka på det när jag skulle ut i duggregnet med Disa, hon ville ut, jag orkade inte klä mig ordentligt så detta blev resultatet.

20120901-023146.jpg

Jag hoppades bara på att jag inte skulle träffa någon som jag inte sett på länge. Jag är stolt över den jag är och hur jag ser ut men nu var det bara lathet (som jag inte ville visa andra).

Kommentera

