Ärenden på stan resulterade i detta

Vädret kunde inte stoppa mig dag. Tog min trötta rumpa upp från sängen och ut i regnet, som tur är bor man nära centrum. Eller ja, jag bor i centrum!

20120901-022017.jpg

Började med Gina tricot och köpeen en skjorta jag spanat in i någon vecka nu. Gick vidare till BikBok för att köpa deras kända hårnålar, hårnålarna från bikbok tappar inte formen och oftast sitter plastbiten kvar ganska länge!
Köpte fyra paket för att jag ska pröva ett nytt sätt att sätta upp håret, när jag la fram paketen i kassan sa hon att för varje paket får man hårsnoddar på köpet. YAY, dubbel lycka!
Nu kommer jag ha snoddar för ett år!

20120901-022022.jpg
Strossade vidare till H&M under skyddet av mitt vinröda paraply, hittade ett fint vitt linne och lite torrschampo, PROFFS Torrschampo hade ett specialerbjudande så jag köpte två.

Min vandring på stan tog mig vidare till Hälsokuren för att hämta lite papper och till slut gick jag till Hemköp innan jag gick hem. När jag står i hissen märker jag något, det saknas en påse. Jag hade tre stycken, en från Gina, en från Bikbok och en från H&M, BikBok-påsen var borta! Alla mina hårnålar och snoddar! Inte bra! Slänger in allt hemma innan jag drar tillbaka samma väg som jag kom. Ser ingen vit påse, frågar i kassorna i Hemköp men inget där.
Går tillbaka till Hälsokuren, men inget där. Går till H&M, men inget där. Lost forever…

Jahapp, bara att gå tillbaka till BikBok och köpa nytt, sparade visst inte så mycket på att få snoddar på köpet. Mitt köp 1 få 1 på köpet försvann på Eskilstunas gator..
Men annars en lyckad shoppingrunda.

Imorgon TJEJMILEN!

Kommentera

