Lunch och shopping, men ingen buss

Idag väcktes jag och Cristian av Tamara. Hon hade ringt oss båda typ sammanlagt 20 gånger och båda två hade sina telefoner på ljudlöst. Haha ibland är det skönt utan alarm och ljudlös mobil. Vi sov så skönt!

Vi kom hem ganska sent för vi träffade Tamara som hade kommit hem från Bodrum i Turkiet. Efter 20 timmars försening!
Jag fick ett fint armband från henne.

20120829-171440.jpg
Ni kan säkert se ögat och trollsländan, ögat skyddar en från när andra ”kastar ögat på sig” och trollsländan representerar att leva för dagen.

Vi tre gick i alla fall på lunch på Restaurang Fortet, efteråt åkte Cristian tillbaka till lägenheten för att fixa för ikväll då det är Barcelona-Real Madrid. Tyvärr kan jag inte vara med då jag ska till skogen:(

När Cristian åkte gick jag och Tamara på stan, hon hade en liten lista och den tog oss från Smedjan till 21an. Köpte en mörkgrön mjukiströja från H&M och en skön vanlig vardagströja.

20120829-174239.jpg

När vi var i BikBok glömde jag helt bort tiden vilket gjorde att jag missade bussen till Västerås där det är faddermöte!

Köpte en skjorta när jag ändå såg att tiden hade runnit iväg.

20120829-172426.jpg

Mellan JC och Apoteket såg vi mitt ex Simon, det var evigheter sedan vi träffades. Hälsade och han pratade lite med oss, känner mig mogen när jag kan prata med mitt ex normalt utan att försöka gömma mig eller annat.

Vår shoppingtur slutade med flertal påsar och fina kläder!

Kommentera

