Påväg till Göteborg

Nu sitter jag i en bil påväg till Göteborg, vi ska ta ett litet stop i Lidköping för att hämta upp en kvinna innan vi åker vidare.

Det hålla en föreläsning i Göteborg av en man som heter Robert Tully, en expert föreläsare, ansvarig å centret för optimal hälsa i USA, representant för märket Nutriway/Nutrilite. Han föreläser om varför vi äter kosttillskott och hur man ska äta för att nå optimal hälsa.

Det här är bra för mig just för att jag börjar min Kosttillskott-kurs plus att jag är väldigt intresserad av detta.

20120823-141449.jpg

Jag klarar verkligen inte av att sitta längst bak i bilen. Har blivit så van att sitta i passagerarsätet eller köra.

Känner hur magen vrider och vänder på sig, konstigt det känns att bli åksjuk. Det kan ju också ha något att göra med att vi ska köra ganska långt.

Pytonsoppa… Snurrig i huvudet… Måste sluta kolla på mobilen… Återkommer senare… Göteborg here we come!

Kommentera

