Första kvällen själv hos Cristian

Cristian jobbar natt denna vecka vilket gjorde att jag blev själv från kl 21.30, han kommer inte förrän 8 på morgonen.

Jag har ett sätt art skrämma upp mig själv när jag är antingen ensam eller när det är mörkt och denna gång var det både och.

Det är nästan pinsamt att jag snart är 21 år men ändå så rädd!

Jag får hålla mig till sovrummet och kolla serier/ filmer på datorn. Har redan kollat igenom hela säsongen av Hart of Dixie och filmen the Avengers.

Jag försökte somna till en film men jag är inte en sån, jag måste ha ganska tyst och mörkt när jag ska sova. Så skönt med tystnaden, fast lyssnade lite på några killars konversation utanför innan dem hade bestämt sig vart de skulle äta på denna lil-lördag.

Kommentera

