Dag 2 – än har vi energi

Andra dagen i stockholm och en härlig frukostbuffé väntar på oss i restaurangen!

Dock vart det lite svårt att sluta sig från den varma, sköna king-size sängen med himmelska kuddar!

20120814-004212.jpg

Väl nere i restaurangen tror jag att jag hade hamnat i frukosthimlen, det var sp mycket mat att jag inte visste vart jag skulle börja. Något som jag tycker är viktigt för ett hotell är dess frukost, denna fick pluspoäng efter pluspoäng. Vill ni höra det bästa? Den stängde inte förrän 12.00, perfekt efter en lång kväll ute på stan dagen innan.

20120814-004225.jpg

Efter välbehövd mat och att ha lämnat våra väskor i bagagerummet var vi redo för en ny dag i Stockholm!

Vi vandrade till slutet av Drottninggatan för att hitta (Stop 1), hittade det gjorde vi men de hade tyvärr stängt idag… Ingen fara! Den finns även i Gallerian!

20120814-004255.jpg

Jag tog en expressmanikyr på LAKA i Gallerian och sedan vandrade vi mot chokladmontern(Stop 2).

20120814-004309.jpg
Det blev ett par bröst och andra härligheter!

20120814-004324.jpg

Vi hann just i tid till lunchen (stop 3) på Jensen!

20120814-004400.jpg

Vi satt där någon timme innan vi bestämde oss för att åka till Vasamuseet, Cristian hade aldrig varit där så det var ändå ganska passande att avsluta dagen med ett 400 år gammalt skepp!

20120814-004426.jpg

En underbar helg med en underbar kille, än en gång Grattis Cristian!

Kommentera

