Tillbaka i skogen

20120811-092354.jpg

Efter ca 11 var tentan färdig! Done! I wash my hands off of you! hoppas jag…
Denna gång blir det nog på gränsen, dvs gränsen till fail eller gränsen till godkänt.

Vi åkte senare på kvällen till skogen, mitt kära barndomshem. Jag har nog inte varit här på över 3 månader!

Jag hjälpte till att städa undan en del av mina saker och kastade nog ett halvt ton av gammal skit. Jag märkte verkligen hur mycket man kan sparande sig utan att slänga, på något sätt var det väl bra att det mesta blev kvar här så man visste att det inte var lika viktigt. Hade det varit så viktigt hade man tagit det med sig för ett år sedan under tiden vi flyttade eller veckorna därefter.

Skönt att vakna upp, gå ut på altanen och titta på de stora insekterna, fjärilarna, ett par fåglar som flög runt och allt grönt.

Kommentera

