Månadens sockerbomb

Det var en jätte trevlig lördag idag!

Det började med att vara sista dagen hos Cristian innan jag ska hem till föräldrarna. Efter att långsamt vakna gick vi mer till stan och åt en stor lunch hos hans föräldrar, revbensspjäll, majskolvar, potatis och sallad som jag inte kunde slita mig ifrån!
Senare åkte jag hem och träffade mina älskade föräldrar och därefter åkte vi (förutom pappa) till Lewis för att hjälpa honom fixa med några gardiner. Vi passade även på att alla tre åka och handla, men vi fick skynda oss då vi träffade på mammas kunder vart vi än vände oss!

På kvällen åkte jag till Cristian för att förberedda lite namnam. Imorgon är det Cristians mammas födelsedag och jag bidrog med att göra cupcakes.
Receptet lägger jag i ett annat inlägg.

20120721-231837.jpg

Det blev sockerfyllda chokladbomber!

Kommentera

