Sveriges väder fortsätter att förundra

Förundra och förstöra…

Jag förstår inte vilken sorts sommar detta har blivit, snart ska man tillbaka till ”skolbänken” utan att ens kunnat njuta av en riktig sommarvecka. Jag brukar inte klaga på vädret, speciellt inte sommarvädret men nu har det gått för långt. Bara mullrande skyar och trista stränder.

20120717-235437.jpg
Det vart en ganska fin förmiddag men så fort jag skulle tillbaka hem för att byta om till gymet såg det ut som att någon tagit bort alla färger på himlen!

Så länge det inte spöregnar när vi ska ner till Friskis&Svettis är det lugnt. Vi har haft så många bra somrar så varför inte en dålig? Det passar ändå ganska bra nu när jag ska sitta inne och plugga.

Har ni märkt hur svårt det är att klä sig till dessa evigt förändrande väderförhållanden?
Jag har tur som alltid fryser vilket gör att jag oftast har någon jacka eller tröja med mig.

Kommentera

