Myspys efter plugget

20120716-123847.jpg

I lördags var jag duktig och försökte studera lite i MDH Eskilstuna. Jag satt i ett grupprum ca 3 timmar innan mitt huvud tröttnade på allt detta snack om internationell ekonomi.

Kom hem till en slappande familj som var glada att se mig. Våra kinesbesökare hade åkt till Göteborg tidigt på morgonen och är borta hela helgen så mor och far passade på att bara ta det lugnt denna helg. Jag åt min matlåda jag hade med mig till skolan men inte orkat äta.

Som ni kanske ser tog jag på mig något lite mysigare! Skönt med onepiece, det är som en stor pyjamas.

Senare på kvällen gick jag över till Cristian och hans mamma för att hjälpa till med lite produktvisningar av märket SA8 tvättmedel, Artistry hudvård och smink och L.O.C. rengöringsmedel.

Hon sa lite skojigt att jag hade tagit med mig pyjamasen, just för att jag inte bytt om från min onepiece.

Kommentera

