Ensamplugg i MDH Eskilstuna

20120711-155301.jpg

Jag vet då verkligen hur man sprider ut sig! Det ska vara böcker, utskrifter, tentor, pennor och väskor överallt för att det ska klassas som att man ”studerar hårt”.

Jag har suttit här sedan ca 10.15 imorse, med en paus 13.45 där jag gick ärende på stan, kopierade några dokument osv. Kl. 14.15 hjälpte jag far att flytta saker till källaren och efter en snabb lunch gick jag tillbaka till MDH för att sälja en bok från Organization Basics kursen. Nu sitter jag i MDH än en gång med alla mina utspridda papper och pennor.

Drar nog hem om någon timme, det vekar som att det är några som har en väldigt högljudd konsert en våning över mig och basen känns rakt in i bröstkorgen. Min koncentrationsförmåga har gränser den också…

Kommentera

