Myslunch med Cristian

20120629-003529.jpg

Standing where you left me
I’m standing where you left me
Man you really hit me hard
Oh. My. God!
I’m standing where you left me
You better come get me
I’m standing where you left
Right here where you left me, yeah!

Vi hade riktigt kul påväg till lunchen. Han kan verkligen få mig att le, och det utan att ens vara medveten om det. Hans naturliga jag är det som ritar ett stort leende på mina läppar så jag kan visa mina smått ojämna tänder.

Vi sångfåglar som åkte genom Eskilstuna med nedvevade rutor måste ha överraskat några gångare, cyklister och hundar.

Kommentera

