Promenad och attityd

JAg laddade ner en ny app som heter Nike + running som registrerar avståndet man gått/sprungit och tiden. Idag kändes som en bra dag att röra på sig lite så Cristian och jag gick på en liten promenad. Äntligen en chans att prova appen, jag behöver ändå röra på mig så varför inte börja nu?

Vi gick 4,18 km och passade på att besöka Cristian’s mamma på jobbet, lämna bilnycklar till pappa och prata lite plus att gå till banken. Just när vi börjar gå tillbaka hemåt faller regndropparna. Vi köper lite mat och går hem i regnet. Inte mycket man kan göra åt vädret, bara att se till att man har bra kläder.

Skönt att röra på sig lite, dock måste jag verkligen verkligen VERKLIGEN öppna boken till International Economics… Det är svårt att studera när man har annat för sig, jag har gjort ett schema men måste nog göra några småförändringar. För jag är seg.

Nästa termin ska jag hålla hårt i remmarna, har jag en kurs ska jag tamigtusan klara den kursen på den givna tiden och få ledigt när jag ska ha ledigt! Punkt! Inge mer jag tar det sen. Att lata sig hjälper ingen.

Kommentera

