Kom hem med en baby

Jag köpte en jättesöt liten planta på Vilsta marknaden, där jag var med far min. Tänkte att jag kunde umgås lite med pappa som bara sitter hemma idag. Det var skönt när solen kom fram efter hela förmiddagen fylld med regn och gråa moln.

Dock var det en del lera, eller ja, väldigt mycket lera. För en gångs skull anpassade vinnas efter vädret, det är lättare att skölja av lera från stövlar än tygskor!

Jag kom hem med en tomatplanta och lite brända nötter, pappa köpte rökt älginnanlår och basturökt skinka. Riktigt goda är dem!

20120617-203851.jpg

Kommentera

