Grappa på kvällen

Efter att löparna hade duschat, ätit och vilat möttes vi på Grappa för att umgås och snacka lite. Juane hade också kommit dit, det var länge sedan jag träffade honom. Tror senast var i Åre!

Det blev en alkoholfri strawberry/raspberry daquiry. Mums!
Vi gick till tivolit och åkte en så otroligt läskig karusell som gjorde att jag kände hur drinken var påväg upp när den stannade! Usch, kanske inte direkt efter att ha druckit en så stor drink.

20120617-204502.jpg

Vi gick tillbaka till Grappa efter tivolit och satte oss i ett hänt och fortsatte snacka. Jag och Cristian drog efter ett tag, vi kände oss lite sega i kroppen. Jag förstår varför han kände sig trött men jag själv hade ju inte ens sprungit en mil, men trött var jag ändå. Ska bli skönt att bara sova lite.

Kommentera

