Shoppingmonstret tog tag i mig!

Idag följde jag och Cristian med Lewis på stan för att hitta ett par snygga sommarshorts och kolla på några t-shirts. Brorsan tyckte det var skönt med en annan killes åsikter än bara syrrans!

20120613-154126.jpg

Det blev lite saker för mig också.
En lila onepiece/jump suit. Riktigt mysig, det var en liten rea på stadium där den nu kostar 399kr.

20120613-171714.jpg

”Training is not a luxury, it’s an investment.”
Ett par ljusblåa adidas climacool joggingskor inköpta på Team Sportia. Dessa blev inköpta för att jag ska vara en stöttande flickvän och ja, förbättra min egen hälsa. Ska börja jogga med Cristian:/ Och som alla vet gillar jag inte precis att springa men kan väl jogga lite(för hans skull, bara lite för mig själv)

20120613-171725.jpg

Sist men inte minst, ett par rea-skor på H&M och en enkel tubkjol för 50kr. En enkel fin sommarstil som jag hoppas på att kunna använda någon fin dag. Så håll tummarna för att det kommer flera soliga dagar.

20120613-171911.jpg

Kommentera

