Verkligheten knappar in

Verkligheten börjar komma ifatt mig, jag. Har verkligen inte haft tid att skriva på senaste tiden. Allt har lastats på för att sedan explodera i mitt ansikte när jag minst anar det.

Helgen var riktigt mysig med min älskade, familj och vänner. Måndagen började allt igen, skjutsade mor och far till Arlanda vilket betyder att jag fick gå upp 5.30 för att sedan åka en 45 minuter senare. När jag kommer hem fixar jag lunch och tar ut hunden, Cristian och min bror(helt oväntat) kom över för att käka och få med sig lite matlådor! Resten av dagen kändes bara seg för att jag fått så lite sömn.

Tvättid varvat med massage, som jag fick inte gav, efter det kändes det verkligen helt slut i kroppen. Massören är någon vi på Hälsokuren känner från förr och hon är riktigt duktig, jobbar på World Class i Eskilstuna. Malin Nilervall heter hon om någon är intresserad. Hon drog ut och löste upp alla knutar i mina muskler och gav mig även tips på hur jag kan undvika olika muskelvärker.

Tvätten fortsatte men kände verkligen att jag behövde sova. Somnade dock inte förrän Cristian kom hit vid 24, och var ändå tvungen att gå upp tidigt nu på tisdagen. Haha ingen vila bara spring i benen.

Kommentera

