Mors dag

Min mamma så som många andra mammor runt om i Sverige firades med all den kärlek vi har för dem!

Mamma och jag började vår dag med att jobba på Hälsokuren, överraskas inte för det är vanligt för oss att jobba på alla slags helgdagar.

20120530-111439.jpg

Väl hemma på kvällen får min mor ett fint linne vi köpt, iPad, 6-lagers jordgubbstårta och ett fint kort:)

20120530-111518.jpg

Ja en iPad, vad ska man säga?
Hon är värd det! Hon har gett mig och min bror kärlek, tid och pengar de senaste 21 respektive 22 åren.

20120530-120951.jpg

Kommentera

