Även hunden njuter av solen

Det blev en lite knasig dag i Västerås och innan jag ens hunnit sätta mig ner på en bekväm plats var jag påväg hem till Eskilstuna. Inget grupprum var bokat och bibblan var stängd vilket gjorde att det var fullt på varje studieplats.

Lite plugg, lunch med älsklingen och hjälpte honom möblera om nu när han har en gigantisk soffa. Jag ser ut som en liten ompa-lompa i den där soffan!

20120524-152420.jpg

Nu är jag i alla fall hemma med vovven:)

Disa Labradoren njuter av sol.jpg

Hon njuter av solen nu när hon slipper kisa! Nej vovven min orkar inte vara ute i direkt solljus, hennes svarta päls drar åt sig värmen snabbt och hon blir kokhet.

Kommentera

