Än en gång vid skolbänken

Nu är måndagen kommen och det blev en tidig morgon! Uppe kl 6 och i skolan 7.45, jag måste tillbaka till Eskilstuna ganska tidigt så det är väl bättre att börja tidigt.

I lördag hann jag studera lite runt lunchtiden. Kändes bra att jag hade lärt mig något nytt istället för att bara slappa.

Söndagen spenderades med Cristian och oväntat nog gick vi på ett cirkelgympass som Tamara höll på Friskis&Svettis. Hon tog över ett pass av en kille som var bortrest och tur det! För annars skulle jag inte träna alls, jag missar alla bra tider i veckorna då jag är i Västerås och på helgerna brukar jag oftast ta det lugnt.

Tamaras pass är jättebra, bra musik med pump och hon är bra på att motivera. Idag känns det lite i kroppen!

Hade även en kund att göra ansiktsbehandling med estetisk massage på Hälsokuren.

20120521-090414.jpg

Cristian kom över för att leka med hunden och ge henne en nu leksak. Stackars vovve har börjar få väldigt problem med höfterna och börjar bli svagare i sina bakre ben. Vi brukar nu massera varje dag för att se om det blir bättre, det är en stor skillnad mellan hur hon går och springer nu från bara något år sedan. Hon är redan 11 år. Det är gammalt för en hund, min lilla tant börjar känna av åldern :/ men hon blev i alla fall glad över sin leksak!

Hittade en rolig bild på Facebook där min kusin och hans vän skojar till det:

20120521-090547.jpg

Kommentera

