Mat på Kåren i Västerås

image

Imorse blev det riktigt tight med tid. Jag stängde av väckarklockan för tidigt och sov till 8.01! Min buss skulle gå om 14 minuter och nästa går inte förrän en timme efter. Jag sprang upp klädde mig, knöt converse skorna och gick till bussen! Klockan var 8.05 när jag lämnade lägenheten! Haha fyra minuter oj oj oj.

Tur att jag kom i tid till seminariet, det var lärorikt och underhållande. Jag tror det gick bra. Nu efter seminariet måste jag vänta på bussen som går om 50 minuter och ja jag missade den förra för att jag inte vill lämna seminariet tidigt.

Istället blir det mat på kåren med Caroline! Det vart lunchbuffe med tex:
Ris, potatis, stuvade makaroner, fläsk, köttgryta och fisk. Till dessert: chokladpudding, väldigt uppskattat:D

Sen blir det till att springa iväg till bussen!

Kommentera

