Äpple med Burger King

Idag hade jag ännu en accounting lektion på ACC men med en annan föreläsare. Efter föreläsning gick jag och Caroline tillbaka till MDH för att käka lunch och sedan möta Bea och Brian i bibblan. Vi samlade vår grupp för att diskutera fallet Apple. På fredag (dvs senare idag) har vi en diskussion med tre andra grupper. Det gäller att vara förberedd och visa framfötterna. Biljetten in på seminariet som är obligatoriskt är ett A4 med dina anteckningar. Han vill att vi ska visa att vi har tänkt till lite om fallet.

Mina anteckningar blev väl okej, kom på några enligt mig riktigt bra saker så vi får se om jag får möjligheten att uttrycka det i diskussionen:)

Senare torsdag kväll var jag med på ett cirkelgympass på friskis med Tamara som ledare! Jag kämpar väldigt bra på hennes pass! Svettig som jag är går jag tillbaka till lägenheten för att duscha och byta om. Tänkte träffa min speciella någon en liten stund innan jag ska sova. Innan jag hann göra något ringer telefonen och han undrar om vi alla ska dra till Burger King och äta. Alltså tamara, selwan jag och han:) Vi drar iväg, sitter där, pratar och skrattar, efteråt åker vi till ICA Maxi för att handla och vi är där tills dem stänger.

En rolig dag med vänner och klasskamrater:)

Va sugen jag blev på äpplepaj…

Kommentera

