Roliga dagar efter Kina

Idag var min första dag på mitt nya program International Business Management på MDH i Västerås. Dagen börjades tidigt genom bussfärden till Västerås med de gula bussarna som stannar utanför Högskolans ingång.

Jag tog mig ändå till Bombardier Arena vilket var en promenad på ca 15 minuter tillsammans med en kille som också skulle dit. Han heter Tom och skulle börja Datavetenskapprogrammet. Efter informationsmötet tog våra faddrar från respektive linjeförening/nation med oss tillbaka till MDH Campus för att göra några roliga aktiviteter!

Marlene Lundgren blogg IBM MDH MälekonDet var super skoj att träffa nya människor och ens framtida klasskamrater! Det var otroligt många som skulle gå ekonom men tillslut hittade jag några från IBM:)

Marlene Lundgren blogg rookie ibm mdh

Lekarna höll på fram tills vi började uppropet och efter det var det ännu mer grejer, faddrarna skulle ta oss till Sportsbar i stan och käka tacobuffé men jag var tvungen att åka tillbaka till Eskilstuna så tyvärr missade det:/

Kommentera

